Hvornår kan det betale sig for dig at have en blog på din virksomheds hjemmeside?
Har du ikke en blog på din virksomheds hjemmeside, har du måske tænkt over, hvornår det vil være en ide for dig at få en blog. Hvor mange kunder skal du have, for at det giver mening?
Sandheden er jo, at bloggen er med til, at du får flere kunder i din virksomhed. Derfor kan det være en god ide, at du allerede fra starten tænker en blog ind i din digitale strategi. Dermed skal du ikke pludselig til at bygge en blog op fra bunden, når du har fået travlt med meget andet også.
En god måde for dig at komme i gang med en blog er, at du hyrer en freelanceblogger gennem bureauet Wordpens.com. De har en række forskellige skribenter og kan derfor sætte en, der allerede kender til din branche på opgaven. Du kommer selvfølgelig til at godkende alle teksterne, inden de bliver lagt på din hjemmeside.
Start i det små, hvis du er i tvivl
Er du i tvivl, om det med en blog på din hjemmeside er noget for dig, kan det være en god ide for dig, at du starter i det små. Hos Wordpens.com har du mulighed for at vælge en løsning, hvor du får dem til at skrive to blogposts til din hjemmeside om måneden. Dermed kan du komme i gang og teste af, om det giver mening for dig.
Derefter kan du skalere op, så du får skrevet fire eller otte blogposts om måneden. Du vil sikkert hurtigt opdage, at det giver god mening, at du får skrevet i hvert fald fire om måneden. Dermed kan du lægge et nyt blogposts på din hjemmeside hver uge.
Når du hver uge deler på dine sociale medier, at der nu er nyt på bloggen, kan du være med til at holde interessen omkring din virksomhed i live.
Læs mere på https://wordpens.com/hyr-en-blogger/.